جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 مرداد 1396     
ارتقای ایستگاه واترلو در لندن

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، نتوورک ریل کار (NR) افزایش ظرفیت ایستگاه واترلو در لندن را به عنوان بخشی از ارتقای 800 میلیون پوندی واترلو و جنوب غربی آغاز کرده است که کمک می کند این ایستگاه در صبح و ساعات اوج شلوغی بتواند 45 هزار مسافر بیش تر را در خود جای دهد.

به مدت سه هفته و نیم دیگر 10 پلتفرم از 19 پلتفرم این ایستگاه تعطیل خواهند بود تا اجرای این برنامه عملی شود که شامل توسعه پلتفرم های 1 تا 4 و اصلاح پلتفرم های 5 تا 8 است. در نتیجه این امر، از ماه دسامبر طول قطارهای این خط می تواند از 8 به 10 واگن افزایش یابد.

در مدت اجرای این طرح ایستگاه قدیمی Waterloo Eurostar International به طور موقت بازگشایی می شود تا از فشار وارد بر ایستگاه اصلی بکاهد.

این برنامه به منظور ایجاد 30 درصد فضای بیش تر برای مسافران این ایستگاه تا دسامبر سال 2018 است.

پروژه ای که تا دسامبر 2018 تکمیل می شود شامل پنج پلتفرم بیش تر در واترلو از طریق بازسازی ایستگاه قدیمی Waterloo Eurostar International، پلتفرم های با طول بیش تر در تعدادی از ایستگاه های خط Reading، 30 قطار جدید که 150 واگن جدید را به همراه دارند و بین واترلو تا Windsor & Eton Riverside استفاده می شوند، تکنولوژی جدید برای ارتقای بهره وری و بهبود انبارها و تجهیزات نگهداری قطارها است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: