جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 آذر 1393     
توجه به اقشار آسیب پذیر نمونه بارز فرهنگ بسیجی است

دکترقالیباف در این مراسم با بیان اینکه خداوند بزرگ را شاکرهستیم که توفیق داد درچنین ایامی در جمع این کودکان باشیم، اظهار کرد: وظیفه خود می دانم به عنوان یک شهروند و یک خدمتگزار از برادر عزیزم جناب آقای اصلانی مدیر تشکل مردمی خیریه کودکان بهشت امام رضا(ع) که برای این مجموعه خیریه زحمات زیادی کشیده اند، تقدیر وتشکر کنم .

 

وی افزود: بنده به نوبه خود هیچ کاری برای این فرزندان عزیز انجام نداده ام و در اصل تمام زحمات بر دوش آقای اصلانی و همراهان شان بوده است.

 

شهردار پایتخت با اشاره به اینکه شاید یکی از الطاف خداوند بر بنده این بوده است که درهمان سال های ابتدایی که توفیق خدمت در شهرداری تهران را یافتم، با فرزندان این مجموعه در زیارت امام رضا(ع) آشنا شدم، گفت: اولین افطار را نیز به مجموعه بهشت امام رضا(ع) رفتم و در جمع این فرزندان با جناب آقای اصلانی آشنا شدم . ایشان هم به ما اعتماد کردند وما همراهشان شدیم.

وی تصریح کرد: ما باید انجام وظیفه کنیم تا فعالیت های این مجموعه بیش ازپیش به جلو رود .

 

شهردار تهران با بیان اینکه روزی شاهد مجاهدت و فرهنگ بسیجی در میدان جنگ بودیم، خاطرنشان کرد : درحال حاضر نیز بسیجیان زمان ما افرادی مثل آقای اصلانی و همراهانشان هستند.

 

قالیباف با تاکید بر اینکه این عزیزان به تاسی از فرهنگ عاشورا کارهای خود را به پیش می برند، افزود: انصافا متولیان این مجموعه با بهره مندی از فرهنگ قرانی و فرهنگ اهل بیت تمام وقت خود را صرف این کودکان کرده اند.

 

شهردار پایتخت با تاکید بر اینکه باید با روحیه جهادی و تعهد اجتماعی به آسیب های جامعه رسیدگی کنیم، گفت: امروز توجه به فقرا و قشر آسیب پذیر شهر از نمونه بارز فرهنگ بسیجی است .

 

وی تصریح کرد: درحال حاضر دغدغه ما نیازمندی مادی این کودکان نیست بلکه در کنارمسائل مادی نیازمندیم کمک کنیم تا این عزیزان توانمند شوند .

 

قالیباف تاکید کرد: ما امروز مکلف هستیم که نیازهای روحی ومعنوی این کودکان را نیز تامین کنیم .

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه نذر فرهنگی را درپایتخت دنبال می کنیم، افزود: ما بعضی اوقات از خانواده ها کمک مالی نمی خواهیم بلکه نیازمند وقت آنان هستیم تا بتوانند نقش پدری ،خواهری ،مادری ، برادری و شهروندی خود را ایفا کنند .

 

قالیباف در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز یکی از مهمترین رویکردهای شهرداری تهران توجه به مسائل اجتماعی در پایتخت است.

 

وی یادآور شد: سرزمین ما افتخارش این است که سرزمین موحدان و اهل توحید بوده و از زمانی که اسلام آمده این سرزمین متعلق به اهل بیت بوده است.

 

شهردار تهران با تاکید بر اینکه مردم شهر و کشور ما محب اهل بیت و پیرو فرهنگ قرآنی هستند، گفت: بدون شک اگر با این مردم که روحیه ای برگرفته از فرهنگ قرآنی دارند و حب اهل بیت در دلشان است، به درستی ارتباط برقرار کنیم، می توانیم بر آسیب ها و مشکلات اجتماعی شهر فائق آییم و بخشی از نابسامانی ها را ساماندهی کنیم .

 

وی افزود: امیدواریم این گونه فعالیت ها به صورت کاملا مردمی پیش برود و شهرداری تنها بسترسازی کند و نقش حمایتی داشته باشد.

 

شهردار پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: انشالله این فرزندان بتوانند در آینده ای نه چندان دور، مدیریت این مجموعه ها را خود در دست بگیرند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: