جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 مرداد 1396     
نوسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی سطح منطقه 6

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛ قائم مقام شهرداری منطقه 6 به اقدامات در دست اجرای ترافیکی در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: نوسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی، نصب و نگهداری علائم راهنمایی و تجهیزات ترافیکی اکیپی نواحی شش گانه، نصب و نگهداری گاردریلهای سطح منطقه، تهیه و نصب همسطح ایستگاه اتوبوس و راهبند ترافیکی، نگهداری و تجهیز پارکهای آموزش ترافیک و اجرای علائم افقی ترافیکی (خط کشی) در معابر سطح منطقه از جمله برنامه های در دست اجرا در منطقه است.

 

حبیب الله غفوری اشاره کرد: بخشی از عملیات تعویض و نگهداری تجهیزات ترافیکی و علائم عمودی ترافیکی سطح منطقه تا فصل بازگشایی مدارس به پایان می رسد.

غفوری همچنین به معابر ویژه دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: نگهداری معابر موجود و احداث معابر جدید برای دوچرخه سواری در دستور کار قرار دارد.

او در ادامه اضافه کرد: احداث پل عابر پیاده تقاطع خیابان فاطمی - خیابان ولیعصر (عج)، نوسازی و رفع نقص گاردریل های بزرگراه مدرس و نصب شبکه ایمنی مقابل ایستگاه های BRT خط 1 و 7 از جمله اقدامات تجهیز و نگهداری اجرا شده در سال 96 بوده است.

قائم مقام شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: اصلاح هندسی تقاطع خیابان شیخ بهایی خیابان 64 ام، اصلاح ورودی و خروجی بزرگراه کردستان در خیابان 17 ام و خیابان 27 ام و مکانیزاسیون کردن پل عابر پیاده خیابان کریم خان زند مقابل داروخانه 13 آبان نیز با هدف افزایش رفاه شهروندان و ارتقای وضعیت ترافیکی منطقه صورت گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: