جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 مرداد 1396     
جمع آوری خاک ، نخاله و ضایعات از سطح منطقه 2

به گزارش گروه محسط زیست تهزانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو از پاکسازی و جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی و... به صورت گسترده در سطح منطقه جهت پاکسازی فضاهای شهری و حفظ بهداشت شهری خبر داد.

 

 علیرضا جعفری با بیان اینکه در حال حاضر جمع آوری نخاله های ساختمانی در معابر اصلی و فرعی برای تسهیل تردد شهروندان و ماشین آلات صورت می گیرد افزود: اداره خدمات شهری منطقه با برنامه ریزی های مشخص نسبت به گشت زنی به صورت مستمر در محلات 21 گانه منطقه در ساعات مختلف اقدام نموده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلیه نخاله غیرمجاز و رها شده و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با شماره سامانه 137و 1888 در 24 ساعت شبانه روز اطلاع رسانی کنند تا در اولین فرصت مأمورین شهرداری منطقه نسبت به جمع آوری این نخاله ها در سطح محدوده اقدام نمایند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه گفت: متاسفانه برخی شهروندان با عدم رعایت توصیه ها و اخطارها، اقدام به دپوی خاک و نخاله و ضایعات ( عدم تفکیک ضایعات از خاک و نخاله) در برخی زمین های بایر در سطح منطقه می کنند که این امر علاوه بر ایجاد خطرات بهداشتی و زیست محیطی، موجب لطمه زدن به منظر شهر و آلودگی بصری می شود.

جعفری تصریح کرد: شهرداری سالیانه هزینه قابل ملاحظه ای را صرف پاکسازی نخاله هایی می کند که منظر شهری را زشت می کند ،که رعایت این مسئله از سوی مردم و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش بینی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: