جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 مرداد 1396     
تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر اصلی منطقه 7

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمران منطقه 7 از اجرای طرح جهادی تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر اصلی این منطقه به تناژ 7 هزار و 600 تن خبر داد.

 

 محمدجواد خسروی با اعلام این مطلب افزود: خیابان و مسیرهای پر تردد از مهم ترین فضاهای عمومی و اجتماعی هستند که امکان تعاملات اجتماعی، کار، تفریح، استراحت، تجمع و بازی را برای انسانها در شهر فراهم می کند. از همین رو توجه به کیفیت پیاده راه ها و سواره راهها و مناسب سازی آنها می تواند در ارتقاء رضایتمندی شهروندان و استفاده کنندگان از این گونه مسیرها تأثیر گذار باشد.

وی ارتقای کیفیت آسفالت معابر را یکی از عوامل بهبود زیرساخت های معابر شهری دانست و تصریح کرد: خیابان های سهروردی، مطهری، پلیس، دبستان، دماوند، فتحنایی، بهار، شریعتی، سبلان، خواجه نصیر طوسی و ... از جمله معابری است که این طرح در آن اجرا خواهد شد.

به گفته معاون شهردار منطقه 7 این طرح به منظور فراهم نمودن شرایط مساعد در گذرگاه ها برای شهروندان و برطرف کردن نقائص و معایب عمرانی معابر با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت فنی و عمران اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های عمرانی وخدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... از اولویت های اجرایی منطقه است، خاطرنشان کرد: تمام خیابان ها و محلات محدوده منطقه که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط اجرا می شود.

معاون فنی و عمران منطقه 7 در پایان رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و گفت: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاهترین بازده زمانی با اتمام عملیات عمرانی خشنودی همشهریان را فراهم کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: