جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 مرداد 1396     
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 خبر داد؛
برپایی بازارچه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در بوستان لاله

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برپایی بازارچه توانمندسازی با تولیدات زنان سرپرست خانوار در راستای جشنواره فرهنگی هنری داستان تابستان خبر داد و گفت: بازارچه تولیدات زنان سرپرست خانوار با بیش از 5 غرفه تا 18 شهریور در پارک لاله برپا است.

 

مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه معاونت اجتماعی نگاه ویژه ای بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال برای آنها دارد گفت: خوداتکایی و استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق مهارت آموزی، ایجاد اشتغال و در اختیار گذاشتن غرفه فروش محصولات بر همین اساس صورت می گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 توضیح داد: تولیدات مشاغل خانگی این غرفه ها شامل روتختی و رو بالشتی گلدوزی شده، پوشاک، وسایل تزیینی، هنری و صنایع دستی از ساعت ۸ لغایت 23 در بوستان لاله دایر است.

الله ویردی با اشاره به برگزاری جشنواره داستان تابستان در بوستان لاله توضیح داد: این جشنواره تا 20 شهریورماه با ویژه برنامه های فرهنگی و هنری و با دعوت از گروه های نمایشی و موسیقی در میدان آبنمای پارک لاله برگزار شده و روزانه بیش از هزارنفر تماشاگر دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: