جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 مرداد 1396     
آغاز به کار جشنواره اوقات فراغت "داستان تابستان" در سطح بوستان های منطقه21

به گزارش اخبار ممناطق 22 گانه تهرانی نیوز؛ناظر عالی و مسئول سامانه 137 منطقه21 از اطلاع رسانی گسترده درخصوص برگزاری جشنواره اوقات فراغت "داستان تابستان" در سطح بوستان های منتخب این منطقه خبر داد.

 روح ا... عسگری مسئول سامانه مدیریت شهری 137 این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: بنرهای اطلاع رسانی ویژه جشنواره اوقات فراغت "داستان تابستان" و همچنین برپایی جشنواره توسط سامانه 137 در سطح بوستان های منتخب محدوده غربی ترین نتطقه پایتخت با هدف غنی سازی اوقات فراغت تابستانه شهروندان و آشنایی آنان با نحوه عملکرد مدیریت شهری در بخش های مختلف در سطح نواحی سه گانه این منطقه نصب شد.

ناظر عالی و مسئول سامانه 137 منطقه21 در ادامه افزود: همزمان با ایام فصل تابستان و در راستای جلب مشارکت شهروندان در اداره شهر و تحقق اهداف مدنظر سامانه مدیریت شهری شهرداری تهران و همچنین فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با کارکرد سامانه مدیریت شهری 137، این سامانه اقدام به برگزاری جشنواره بزرگ اوقات فراغت در قالب عنوان "داستان تابستان" با رویکرد "ترویجی–تبلیغی–آموزشی" در سطح بوستان های محوری منطقه21 کرد.

عسگری در خاتمه یادآور شد: این جشنواره با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 ویژه کودکان و نوجوانان این منطقه با موضوعاتی از قبیل نقاشی با محوریت "شهر؛ شهروند و سامانه 137"، "آسانترین راه ارتباط با سامانه 137" و همچنین عکاسی با محوریت "سامانه مدیریت شهری 137" ، "مشارکت شهروندی" و "نیازهای محله از نگاه دوربین من" برگزار می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: