جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 مرداد 1396     
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک:
مدارس شمال تهران برای سال تحصیلی جدید آماده سازی می شوند

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛کمیته اجرایی طرح حمایت از مدارس در راستای آماده سازی و ساماندهی مراکز آموزشی برای سال تحصیلی جدید ، در شهرداری منطقه یک تشکیل شد.

 

  سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق در جلسه هماهنگی مسئولین آموزش و پرورش منطقه یک و شهرداری تهران اظهار داشت : هدف از اجرای طرح حمایت از مدارس و کمیته اجرایی آن ، سرعت بخشیدن و بالا بردن دقت بر فرآیند تهیه ، ارائه ، بررسی و نظارت بر گزارش عملکرد ، ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه در توزیع خدمات به مدارس ، کمک به ارتقای سطح خدمات آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و بهداشتی به دانش آموزان ، کمک به تجهیز، بهسازی و نوسازی ، ایمن سازی و بازسازی محیط های آموزشی است.

وی افزود : به منظور آموزش حقوق و تکالیف شهروندی دانش آموزان، افزایش سطح همکاری ها و تعاملات میان بخشی دستگاههای مختلف مرتبط با مدیریت شهری در زمینه مسایل آموزشی و مراکز تحصیلی و آموزشی برنامه های مشترکی با همکاری اداره آموزش و پرورش و شهرداری اجرا می شود .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در ادامه گفت : طرح حمایت از مدارس با بودجه ای در حدود 20 میلیارد ریال در غالب سه فعالیت عمرانی، تجهیزی و برنامه ای شامل توسعه و بازسازی مدارس ، احداث و تعمیر و تجهیز آبخوری ها، سرویس های بهداشتی ،فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی ،آموزشی، اجرای جشنواره های مشکات ، شمسه و.. ایجاد پایگاههای تابستانی ، تجهیز نمازخانه ها و آزمایشگاهها ، تهیه لوازم فرهنگی و آموزشی ، تهیه و نصب تجهیزات ورزشی و... اجرا می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: