جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 مرداد 1396     
تصویب پروژه های بهبود راه آهن در هند

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، کابینه دولت هند به تازگی سه پروژه برقی سازی و دو مسیره سازی در ایالت جنوبی تامیل نادو را تایید کرده است که ارزش کلی 36.2 بیلیون روپیه خواهد داشت.

گمان می رود برقی سازی و ساخت دومین مسیر در خط 102 کیلومتری Vanchi- Maniyachchi- ناگرکویل هزینه ای در حدود 11.1 بیلیون روپیه داشته باشد که شامل 5 درصد هزینه اسکلت سازی نیز می شود. این خط بسیار مهم است چرا که به هر دو ایالت نامیل نادو و ایالت همسایه آن، کرالا خدمات ارائه می دهد. در حال حاضر از بیش از 90 درصد ظرفیت این خط بهره برداری می شود.

طی سال های اخیر، به دلیل افزایش توریست ها و ترافیک بیش تر، راه آهن هند با نیاز جدی برای قطارهای بیش تر برای خطوط مادورای- Vanchi و Maniyachchi- توتوکودی مواجه شده است. در حال حاضر بهره برداری از ظرفیت این خطوط 106 درصد است و گمان می رود طی چهار سال آینده به 154 درصد برسد.

دو مسیره سازی و برقی سازی این دو بخش که طول کلی 160 کیلومتر دارد هزینه ای در حدود 12.5 بیلیون روپیه خواهد داشت.

کابینه این کشور هم چنین پروژه 15.5 بیلیون روپیه ای ساخت دومین مسیر در خط 86.6 کیلومتری که ایالت کرالا را به تریواندروم متصل می کند را تایید کرده است.

بخش تریواندروم- ناگرکویل این راه آهن اشباع شده و آغاز فعالیت در Vizhinjam نیز این وضعیت را تشدید خواهد کرد و گمان می رود 30 درصد از ترافیک داخلی از این بخش شروع شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: