جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 مرداد 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد
اجرای طرح پاکسازی سیمای بصری سطح منطقه دو

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از اجرای طرح پاکسازی سیمای بصری سطح منطقه دو به صورت ویژه توسط کارگران خدمات شهری شهرداری منطقه دو خبر داد .

 

 علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: طرح جهادی پاکسازی و شستشوی بصری در معابر ، بزرگراه ها، جداول و تابلوهای سطح منطقه به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و تا اجرا ی کامل آن ادامه دارد.

جعفری افزود : مبلمان شهری ،جداول و تابلوهای ترافیکی جزئی از عناصر سازنده بصری هر شهر و منطقه ای محسوب می شود و کیفیت آنها نقش مهمی در داشتن شهری سالم و زیبا و ارائه خدمات به شهروندان دارد و

به همین منظور و با تأکید ویژه در ساماندهی هرچه مطلوبتر و ادامه کار پاکسازی های بصری سطح نواحی نه گانه منطقه ، کار شستشوی پل های عابر پیاده ، تابلوهای ترافیکی ،مبلمان شهری، گاردریل ها و رفع نازیبایی های بصری در دستور کار اجرائی خدمات شهری منطقه قرار دارد و تا پاکسازی کامل و مطلوب آن ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور نیزکاررفع نواقص پارک های محله ای از جمله تأمین و تعمیر مبلمان پارکی ،سطل های زباله ،رفع نواقص سیستم روشنایی آنها نیز در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرارگرفته و درحال انجام است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: