جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 مرداد 1396     
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی مدیریت پسماند های پزشکی در سازمان مدیریت پسماند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛اولین کارگاه آموزشی مدیریت پسماند های پزشکی با حضور مدیران خدمات و بهداشت بیمارستان های مناطق 5،21،22و 2 شهرداری تهران، توسط سازمان مدیریت پسماند با همکاری اداره حفاظت محیط زیست تهران و یک شرکت خصوصی جمع آوری پسماند پزشکی، در مرکز آموزش تخصصی و نمایشگاه دائمی سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

 

در این کارگاه که 36 نفر از مدیران خدمات و بهداشت بیمارستان ها حضور داشتند، اساتید و کارشناسان سازمان و اداره محیط زیست ضمن ارائه نقطه نظرات دو حوزه در زمینه چگونگی اجرای ضوابط و دستور العمل های اجرایی قانون مدیریت پسماند با محوریت و تاکید بر موضوع کاهش تولید مواد زائد جامد و تفکیک پسماند های پزشکی و عادی در مبدا، در خصو ص رعایت الزامات قوانین و ضوابط مربوط به پسماند های پزشکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این کارگاه آموزشی مشکلات و مسائل اجرایی مربوط به جمع آوری، حمل و امحاء پسماند های پزشکی توسط مسئولین اداره حفاظت محیط زیست تهران و معاونت خدمات شهری و امورخودرویی و مدیر امور بیمارستانی این سازمان با حاضرین بررسی گردید.

به منظور ترغیب و تشویق مسئولین بیمارستان ها به رعایت الزامات مدیریت پسماند و استمرار رعایت موارد مطرح شده در این کارگاه، هدایایی به رسم یادبود به مدیران بهداشت و خدمات بیمارستان های عرفان، نیایش و بهمن به دلیل بیشترین همکاری در زمینه تفکیک پسماند پزشکی از عادی، اهدا شد.

این کارگاه آموزشی طی زمان بندی مشخص ابتدا برای مدیران خدمات و بهداشت بیمارستان های شهر تهران و سپس جهت سایر مراکز درمانی به تناوب برگزار خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: