جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 مرداد 1396     
امضای قرارداد برای توسعه تراموای آدلاید

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، دولت محلی استرالیای جنوبی قراردادی به ارزش 63.5 میلیون دلار را با جوینت ونچر Downer York برای ساخت مسیر ریلی توسعه یافته شرق آدلاید امضا کرد.

این پروژه شامل افزودن چهار ایستگاه جدید به شبکه ریلی تراموا است که شامل ایستگاهی در جاده کینگ ویلیام برای ارائه خدمات در منطقه Festival Plaza  و سه ایستگاه جدید در North Terrace برای ارائه خدمات به موزه، کتابخانه، دانشگاه ها و بخش شرقی خواهد بود.

این مسیر توسعه یافته 1 کیلومتری هم چنین خدمات در East End و بیمارستان جدید رویال آدلاید، ایستگاه راه آهن آدلاید، مرکز کنوانسیون آدلاید و Festival Plaza جدید آدلاید را بهبود می بخشد.

دولت محلی اعلام کرده است که 10 میلیون دلار استرالیای مازاد نیز برای توسعه دامنه این پروژه اختصاص داده که به بازسازی تقاطع جاده کینگ ویلیام و North Terrace منتهی می شود.

هم چنین این خط 100 متر نیز به سمت شمال در جاده کینگ ویلیام توسعه می یابد که دسترسی مسافران دارای معلولیت به قطارها را بهبود خواهد بخشید.

بودجه مازاد برای این پروژه هم چنین زمان اجرای آن را کاهش خواهد داد که به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تجاری کمک می کند.

دولت محلی اعلام کرده که این سرمایه گذاری سرآغاز مرحله اول توسعه شبکه تراموای آدلاید خواهد بود.

کار اجرای این پروژه به سرعت آغاز خواهد شد و قرار است اوایل سال آینده به پایان برسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: