جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 مرداد 1396     
بیگلری خبر داد:
احداث۵۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز بانه

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز بانه در امر مدرسه سازی از دولت جلوتر هستند گفت:در چهار سال اخیر ۶۰ مدرسه در بانه احداث شده که ۵۰ مدرسه با همت خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

 

محسن بیگلری در آیین افتتاح مدرسه خیرساز روستای ساوان از توابع بخش مرکزی شهرستان بانه افزود: از زمانی که به عنوان خدمتگذار این مردم انتخاب شدم هر ماه خیرین مدرسه ساز بانه یک مدرسه احداث کردند.

نماینده سقز و بانه درمجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:مدارس خیرساز،باید به نام خیر و یا هر فردی که خیر انتخاب می کند نامگذاری شود تا الگوی برای دیگران و افتخار جامعه شود.

وی به اقدامات ارزنده خیرین مدرسه ساز بانه اشاره کرد و افزود:خیرین مدرسه ساز بانه در امر مدرسه سازی از دولت جلوتر هستند و اقدامات خیرین مدرسه ساز بانه یکی از بزرگترین افتخارات است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، به تاثیر تحریم های ظالمانه علیه ایران اشاره کرد و گفت: تحریم های ظالمانه چندان بر کشور تاثیر گذشته که دولت توان پرداخت کمترین هزینه ها حتی توان پرداخت امورات جاری مدارس را ندارد.

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، افزود:جمعیت دانش آموزی بانه در سال تحصیلی جاری به 30 هزار نفر می رسد که با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی انتظار داریم مسئولان بانه را ویژه ببینند؛چرا که بانه با همه شهرهای استان تفاوت دارد.

گفتنی است؛بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: