جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 6 آذر 1393     
راه اندازی 29خانه دوچرخه در غرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهراری نیوز ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: به منظور نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری و ترغیب شهروندان در استفاده از وسایل نقلیه پاک خانه‌های دوچرخه در 29 نقطه از سطح منطقه راه اندازی شد.

ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت:‌راهبردهای پیش بینی شده در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک و اهداف مدیریت شهری در تحقق آسمان آبی وکاهش آلودگی هوا طرح تجهیز و توسعه خانه دوچرخه در دستور کار قرار دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در ادامه بیان کرد:‌به منظور نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری و ترغیب شهروندان در استفاده از وسایل نقلیه پاک نصب خانه‌های دوچرخه در 29نقطه از سطح منطقه انجام شد.

 نجاتی تصریح کرد:بر اساس برنامه های پیش بینی شده در طرح توسعه حمل و نقل تجهیز پایانه های اتوبوس رانی و ایستگاه‌های مترو و سطح منطقه به  خانه‌های دوچرخه در دستور کار قرار دارد.

معاون شهردار منطقه 5افزود: در حال حاضر به منظور تامین رفاه شهروندان تجهیز و ساماندهی خانه‌های دوچرخه در حال اجرا است.

نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در پایان با اشاره به استقبال شهروندان از مسیرهای دوچرخه گفت: در این راستا با هماهنگی به عمل آماده با ایستگاه‌ها، شهروندان با ارائه مدرک و اطلاعات شخصی به عضویت خانه‌های دوچرخه در آمده و با ثبت اطلاعات شخصی و یا کارت شناسایی معتبر امکان استفاده رایگان شهروندان از دوچرخه‌های موجود در خانه‌های دوچرخه فراهم شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: