جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 مرداد 1396     
آموزش تفکیک پسماند از مبداء در بوستان های سطح منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از آموزش تفکیک پسماند از مبداء در راستای ترویج فرهنگ تفکیک پسماند خشک در207بوستان این منطقه خبر داد.

 

 علیرضا جعفری ضمن بیان مطلب افزود: در راستای برنامه های اداره مدیریت پسماند منطقه2 وفرهنگسازی طرح تفکیک پسماند از مبداء و اقدام به آموزش های چهره به چهره شهر تهران در بوستان های سطح منطقه توسط آموزشگران اداره مدیریت پسماند نموده است.

وی در این خصوص افزود:آموزشگران اداره مدیریت پسماند منطقه 2 همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان در کلیه ی بوستان های نواحی 9گانه این منطقه ایستگاه های اطلاع رسانی در راستای فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به مشارکت در طرح تفکیک پسماند از مبدا نموده اند.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: در این اقدام آموزش های لازم در خصوص شیوه های کم حجم سازی پسماند ها، تفکیک پسماند خشک از تر در مبداء، نقش آن در حفظ و محیط زیست توسط آموزشگران اداره مدیریت پسماند منطقه به شهروندان صورت گرفت وهمچنین نسبت به توزیع بیش از 5000 برگ بروشورهای آموزشی ، 700کیلوگرم کیسه تجزیه پذیر میان شهروندان در بوستان های مورد نظر این منطقه اقدام شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: