جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 مرداد 1396     
به منظور مبارزه با جانوران موذی اجرا شد:
برپایی ایستگاه اطلاع رسانی در بوستان های ملت و شریعتی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛به منظور آموزش شهروندان در زمینه کاهش جمعیت جانوران موذی ، ایستگاههای اطلاع رسانی در بوستان ملت و شریعتی برپا شد.

 

 سید محمد رضا موسوی معان خدمات شهری و محیط زیست این منطقه در این خصوص گفت : این طرح با هدف آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان و نحوه مقابله صحیح با جانوران موذی مانند موش و کاهش بیماری و افزایش بهداشت و سلامت شهروندان به طور مستمر برگزار می‌شود.

موسوی تصریح کرد : در ایستگاه اطلاع رسانی مبارزه با موش ، کارشناسان اداره ی ساماندهی حضور دارند و تله ی چسبی، بروشور اطلاع رسانی و کتابچه‌های مبارزه با موش میان شهروندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه پیشگیری بهترین راه مبارزه با موش است تصریح کرد: شهروندان ضمن تماس با شماره 137 می‌توانند وجود جوندگان موذي را در سطح شهر يا محله خود را اطلاع‌رسانی کنند تا مبارزه با اين جوندگان در اولویت قرار گيرد.

موسوی با اشاره به اینکه زندگی موش‌ها به سه عامل اصلی غذا، آب و محل زندگی بستگی دارد و اگر یکی از این موارد فراهم نباشد موش نمی‌تواند به زندگی خود ادامه دهد، اظهار کرد: در حال حاضر استفاده از سموم شیمیایی و تله گذاری از مهمترین راههای مبارزه با موش است ..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: