جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 مرداد 1396     
کارت الکترونیکی بازیافت برای شهروندان شرق تهران صادر می شود

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون شهردارمنطقه 8، گفت: اجرای این طرح در واقع خرید الکترونیکی زباله‌ها از شهروندان است و برای شهروندانی که زباله‌های قابل بازیافت و خشک را به غرفه‌های ویژه جمع آوری بازیافت و یا خودروها تحویل دهند، کارت الکترونیکی بازیافت صادر می‌شود.

 

 حمید رضا فرخی با اعلام این مطلب گفت : به منظور افزایش انگیزه شهروندان در خصوص اجرای طرح تفکیکی زباله از مبدا ، با تجهیز و نصب سیستم های الکترونیکی در منطقه 8، این طرح در شرق تهران اجرایی شد .

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران در جهت اشاعه فرهنگ جداسازی زباله در مبداء گام های مثبتی برداشته است، افزود: این غرفه‌ها در نقاط پرتردد همچون میادین میوه و تره بار و بوستان ها نیز به جمع آوری پسماندهای خشک تفکیک شده توسط شهروندان می پردازد.

معاون شهردار منطقه 8، با تاکید بر اینکه طی این فرایند شهروندان پسماندهای خشک تفکیک شده خود را به نزدیک ترین غرفه بازیافت محلات تحویل می دهند، گفت: بدین منظور در قبال آن می توانند کارت الکترونیکی دریافت نمایند.

وی افزود : با تدابیر پیش بینی شده تمامی غرفه های بازیافت در سطح منطقه به دستگاه کارتخوان مجهز شده و دریافت پسماند خشک از شهروندان و محاسبه وجه ریالی آن ، در محل مبلغ رابه کارت بانکی شهروندان واریز می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: