جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 مرداد 1396     
بهسازی و ایمن سازی ترافیکی 80 معبر منطقه 4 در چهارمین هفته از طرح جهادی

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 4 تهران از ایمن سازی و رفع مشکلات ترافیکی محلات نارمک و علم و صنعت خبر داد و گفت: در چهارمین هفته از طرح فوریتی نگهداشت شهر محلات ناحیه 4 منطقه 4 بهسازی و ایمن سازی شد.

 

 مهندس سید امیر عباس بهاری در حاشیه بازدید میدانی از طرح فوریتی نگهداشت شهر در محلات نارمک و علم و صنعت گفت: در چهارمین مرحله طرح جهادی نگهداشت معابر و آرام سازی محیط شهری که با هدف کاهش پیام های 137 و 1888 و افزایش رضایتمندی شهروندان در ناحیه 4 منطقه 4 اجرا شد، بیش از 140 معبر بهسازی و ایمن سازی شد.

وی افزود: با توجه به تدابیر ابلاغی شهردار محترم تهران در سال 94 و لزوم توجه به ایجاد محیط آرام و عاری از هرگونه نازیبایی های بصری، از تیرماه سال جاری طرح جهادی نگهداشت محلات در سطح منطقه 4 به مرحله اجرا درآمد.

بهاری تصریح کرد: در این طرح که از نخستین ساعات بامداد در هر ناحیه آغاز می شود، موضوعات مربوط به معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شناسایی و با بهره گیری از کلیه تجهیزات اعم از ماشین آلات رفت و روب و آسفالت، شستشو و رنگ آمیزی و بیش از 800 نیرو در دستور کار قرار می گیرد.

وی گفت: ساماندهی تابلوهای اسامی معابر، ترافیکی و انتظامی 55 معبر، مرمت و نگهداشت تجهیزات المانهای ترافیکی 23 معبر، نگهداشت سر پناه 5 ایستگاه حمل و نقل عمومی، مرمت و بازبینی عملکرد چراغ های راهنمایی 5 تقاطع شریانی و بازدید و شناسایی نقاط دارای گره ترافیکی و پرحادثه از جمله اقدامات صورت گرفته در محلات نارمک و علم و صنعت است.

شهردار منطقه 4 در ادامه از لکه گیری نوارهای حفاری محلات نارمک و علم و صنعت خبر داد و گفت: در ادامه طرح جهادی نگهداشت شهر، 212 متر مربع از سطح معابر به همراه مرمت انهار، جداول و کانیوها و مرمت کفپوش پیاده روها در دستور کار قرار گرفته و اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در نواحی 1، 2 و 3 ، علاوه بر رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری منطقه، کاهش محسوسی در پیام های مردمی 137 و 1888 حاصل شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: