جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 مرداد 1396     
اجرای عملیات بازسازی زورخانه بوستان ولایت تا پایان تابستان

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛زورخانه بوستان ولایت تا پایان فصل تابستان برای بهره وری بیشتر شهروندان جنوب شهر بازسازی می شود.

 حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این زورخانه با هدف احیا و ترویج ورزش باستانی و زنده نگه داشتن فرهنگ پهلوانی در بوستان ولایت راه اندازی شده که به دلیل انجام عملیات بازسازی هم اکنون تعطیل است.

وی با بیان اینکهجنوب شهر از گذشته خواستگاه پهلوانان و باستانی کاران بوده خاطرنشان کرد: زورخانه بوستان ولایت نخستین زورخانه ای است که برای زنده نگهداشتن یاد این نام آوران و آیین پهلوانی در بوستان ولایت راه اندازی شده که به زودی مجهز و امکانات آن افزایش می یابد.

بهرامی مساحت این زورخانه را 300 متر مربع اعلام کرد و افزود: این مکان ورزش باستانی در ضلع جنوبی بوستان واقع شده و در بازسازی مجدد آن گود زورخانه، جایگاه تماشاگران و سردر به طور کامل بازسازی خواهد تا بتوان خدمات این رشته ورزشی و قدیمی را افزایش داد.

همچینن طی فعالیت بازسازی، این زورخانه به میل باستانی، کباده، تخته شنا و سایر تجهیزات ورزش باستانی مجهز خواهد شد.

به گفته وی زورخانه بوستان ولایت تا زمان تکمیل و بازسازی و تجهیز آن تا اواخر تابستان تعطیل است.

این مسئول همچنین از راه اندازی آکادمی فوتبال در سرای محله رسالت خبر داد و گفت: این محل با تدارک کلاسهای آموزشی مختلف به صورت تخصصی برای نونهالان، کودکان، نوجوانان و جوانان منطقه بستر شکوفایی استعدادها را فراهم کرده است.

براساس این گزارش علاقه مندان برای عضویت در این آکادمی می توانند با در دست داشتن کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، یک قطعه عکس و پرداخت هزینه ثبت نام از خدمات این رشته ورزشی در سرای محله رسالت بهره مند شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: