جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 مرداد 1396     
اجرای مانور پناه گیری، تخلیه و اسکان اضطراری در منطقه 9

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛ستاد مـدیـریـت بحران منطقه 9 با همکاری ادارات درون و برون سازمانی نسبت به اجرای مانور پناه گیری،تخلیه واسکان اضطراری در محلـه شمشیـری اقدام کرد.

 

مهندس حمید محسنی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستاي اجراي دستورالعمل سازمان پيشگيري ومديريت بحران شهرتهران بمنظور هماهنگي بيش از پيش ادارات و سازمانهاي تخصصي عضو ستاد در مواجهه با بحران‌هاي طبيعي، غيرطبيعي و شرايط اضطراري،مانور وقوع زمين لرزه فرضي در منطقه به اجرا درآمد.

وی افزود: به دلیل قرار گرفتن منطقه در بافت فرسوده ضریب خطا و آسیب پذیری بسیار بالایی برای ساکنین در شرایط بروز حوادث غیر مترقبه طبیعی و غیرطبیعی وجود دارد به همین خاطر آگاهی‌بخشی و آموزش با انجام مانورهای گوناگون عملیاتی می‌تواند در ارتقاءسطح آمادگی شهروندان در این زمینه تاثیر بسزائی داشته باشد.

 

محسنی اهداف اجرای این مانور را آگاهی‌بخشی به شهروندان در خصوص واکنش مناسب در شرایط اضطرار و بحرانی،  ارتقاء سطح آمادگی نیروهای اجرائی و خدماتی جهت مقابله با بحران ، سنجش مدیریت زمان در تمامی مراحل اجرای مانور توسط تیم های امدادی، برقراری ارتباطات کامل در مجموعه سازمانهای مسئول عضو ستاد و تعيين مسئوليت ها در حالت اضطراري دانست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: