جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 آذر 1393     
اتوبوس های گردشگری از 15 آذر آغاز به کار می کنند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از آغاز به کار اتوبوس های گردشگری از 15 آذر ماه به صورت نیم روزی برای شهروندان تهرانی خبر داد.

حجت الاسلام امرودی در نخستین همایش گردشگری موضوعی شهرداری تهران گفت: اتوبوس های گردشگری از 15 آذر ماه به صورت نیم روزی از ساعت 9 صبح الی 13 و از 14 ظهر الی 18 فعالیت می کنند.

وی در ادامه بهترین فضا برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان را گردشگری دانست و افزود: گردشگری افسردگی را از میان می برد و موجب پر کردن اوقات فراغت و فضایی پر نشاط به همراه خانواده ایجاد می کند.

امرودی ادامه داد : گردشگری تعلقات نسبت به کشور را افزایش می دهد و شهروندان تهرانی می توانند از فرصت هایی که شهرداری تهران برایشان فراهم کرده استفاده کنند.

وی در ادامه لازمه ارتقای گردشگری را مهندسی و مدیریت دانست و اظهار داشت: شهرداری تهران با برنامه ریزی مهندسی و نظارت می تواند تورهای سیاسی، مذهبی ، فرهنگی و هنری در شهر تهران تقویت کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه تهران گردی حق شهروندان است خاطر نشان کرد: امروز تهران باغ بزرگ و مستعد گردشگری است




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: