جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 آذر 1393     
برگزاری دوره‌های تخصصی کار آفرینی در سرای محلات منطقه 7

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،سرپرست اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 7 در برگزاری دوره های تخصصی کارآفرینی در سرای محلات این منطقه با هدف اشتغال زایی شهروندان خبر داد.

 مهدی سعیدی سرپرست اداره آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه 7 با تشریح فعالیت‌ها کارآفرینی سرای محلات 19 گانه این منطقه گفت: توانمند سازی،‌تقویت استعداد شهروندان و ارائه آموزش‌های زیربنایی برای اشتغال زایی از جمله اهداف برگزاری دوره‌های تخصصی کارآفرینی درسرای محلات است.

به گفته وی کسب وکار، کسب و کار الکترونیک، شهروند الکترونیک، ایده یابی،کشاورزی در مقیاس کوچک، پرورش گیاهان دارویی، اصول و مفاهیم انواع کسب و کار، مدیریت مالی، اقتصاد و خانوار و خود شناسی از جمله دوره‌هایی است که در این کارگاه تخصصی کارآفرینی برگزار خواهدشد.

سعیدی اظهار داشت:‌ به طور کلی کارآفرینی مقوله‌ای است که مورد توجه مدیران و مسئولین شهری است و تحقق آن نیازمند راه اندازی خانه‌های کارآفرینی و آموزش‌های دقیق بود که به همین منظور با مشارکت شورایاران محلات و نواحی 5گانه فضای مورد نیاز برای اهداف و راه اندازی خانه‌های کارآفرین اختصاص یافته است.

وی در پایان یاد آور شد: شرکت در این دوره‌ها برای عموم آزاد است و هدف ما بالا بردن اطلاعات شهروندان در خصوص مباحث کارآفرینی وکمک به اشتغال زایی است و همچنین در پایان دورهها به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از موسسه کل و تامین اجتماعی دریافت خواهند کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: