جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 اسفند 1392     
تدارک ناوگان حمل ونقل عمومی برای خدمت رسانی بهتر در هفته پایانی سال

فعالیت های حوزه حمل و نقل در تعطیلات نوروز تعطیل نیست

به گزارش شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آخرین جلسه شورای مدیران این معاونت طی سال 92 گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی در حل مسائل و مشکلات شهر و شهروندان بسیار مؤثر است و در هفته پایانی سال از جمله شب چهارشنبه آخر، پنج شنبه پایانی و جمعه اول سال آمادگی دارد تا نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی به شهروندان عزیز اقدام نماید.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: در آخرین هفته سال، قطارهای مترو با سر فاصله کمتر حرکت خواهند کرد، ناوگان کمکی در مسیرهای پر تردد به کمک اتوبوسرانی می آید و تاکسیرانی نظارت خود را مضاعف کرده و به ویژه در مجاورت ایستگاه های مترو حضور خود را دو چندان می کند.

وی با اشاره به این که مجموعه مدیریت شهری با تمام توان مأموریت هایی که در خصوص استقبال از سال نو از سوی شهرداری تهران ابلاغ شده را به اجرا می گذارد، اظهار کرد: کار پایانه های چهارگانه تهران در تعطیلات نوروز سنگین خواهد بود و به این منظور سازمان پایانه ها فعالیت خود را در جابه¬جایی مسافران با جدیت دنبال خواهد کرد.

مهندس تشکری هاشمی با بیان این که در هفته پایانی سال با توجه به افزایش مراجعه به مراکز مکانیز معاینه فنی، خدمات این مراکز تقویت خواهد شد، تصریح کرد: فعالیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک در تعطیلات نوروز تعطیل نیست و به عنوان نمونه  خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام توان ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت¬های خود از «اقتصاد مقاومتی» و «مدیریت جهادی» به عنوان دو شاخص مهم مدیریتی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نام برد و گفت: امیدواریم با تأسی از فرمایشات معظم له و با استفاده از فرصت خدمت گزاری با نیت خدمت صادقانه، بتوانیم وظایف خود را نسبت به مردم و نظام به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

معاون شهردار تهران در پایان با تأکید بر این که استفاده از افراد متخصص حرکت مجموعه های تخصصی را اثربخش تر می کند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تصویر ذهنی مردم نسبت به مدیریت شهری طی چند سال اخیر به میزان چشمگیری بهبود پیدا کرده و با تداوم و تقویت خدمات رسانی به شهروندان امیدواریم این نگاه هر روز مثبت تر شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: