جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 اسفند 1392     
آغاز تست فنی اتوبوس های گازسوز (CNG) شهر تهران از ابتدای هفته جاری در مراکز معاینه فنی

به گزارش شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از آغاز عملیات تست اتوبوس های گازسوز (CNG) این شرکت از ابتدای هفته جاری خبر داد و گفت: علی رغم اینکه این کار از وظایف شهرداری تهران نیست ولی ما به خاطر امنیت شهروندان انجام این تست را بر عهده گرفتیم.

مهندس پسمان سنندجی ، با اعلام این خبر گفت: تست اتوبوس های گازسوز بر اساس قانون باید از سال ها قبل انجام می شد و قانونگذار وظیفه این کار را بر عهده وزارت کشور نهاده بود اما این کار طی سالیان گذشته انجام نشد. از این رو شرکت واحد اتوبوسرانی به خاطر حفظ امنیت شهروندان با هماهنگی مرکز معاینه فنی خودرو از ابتدای هفته جاری اقدام به این کار کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 3 هزار و 500 دستگاه اتوبوس گازسوز در شهر تهران به شهروندان خدمات رسانی می کنند ، تصریح کرد: با هماهنگی مرکز معاینه فنی مقرر شد تا از روز شنبه 24 اسفند ماه روزانه 10 دستگاه اتوبوس با مراجعه به این مراکز مورد تست قرار گیرند.

سنندجی ادامه داد: در هر اتوبوس حدود 15 مخزن وجود دارد که کارشناسان مراکز معاینه فنی تمامی این مخازن را به طور دقیق مورد بازبینی و تست قرار می دهند و اگر هر یک از مخازن نیاز به تعویض داشته باشد این کار را انجام می دهند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: