جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 آذر 1393     
بزرگترین پیاده‌راه سازی کشور در آینده ای نزدیک در شادآباد اجرایی می‌شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح احداث بزرگترین پیاده راه سازی کشور در آینده‌ای نزدیک در این منطقه خبر داد.

حسن رحمانی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 18گفت : اجرای طرح احداث بزرگترین پیاده راه سازی کشور در آینده ای نزدیک در شادآباد در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 18 قرار دارد.

وی ادامه داد: این  طرح پس از دستور و ابلاغ شهردار منطقه 18 به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در مسیر راه‌آهن تهران – تبریز و در محدوده شادآباد در دست اجرا است.

رحمانی اظهار داشت: در این طرح پیاده ره شادآباد در مسیر راه‌آةن تهران – تبریز واقع در محدوده منطقه 18 به طول 5 و نیم کیلومتر و عرض     5 متر در آینده‌ای نزدیک احداث می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث بزرگترین پیاده راه کشور در شادآباد و در مسیر راه‌آهن تهران – تبریز در محدوده منطقه 18 به طول 5 و نیم کیلومتر و عرض 5 متر از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحمانی خاطرنشان کرد: مرمت و بهسازی روکش آسفالت، جمع‌آوری آب‌های سطحی و پیشگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی سطحی و پیشگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی در هنگام بارش نزولات آسمانی احداث سرانه‌های فرهنگی، تفریحی، تفرجگاهی در بوستان‌های در دست احداث از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: