جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 آذر 1393     
افتتاح 7 کتابخانه تا ماه آینده

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز ،معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه3 شهرداری تهران از افتتاح 7کتابخانه با برخورداری از 50 هزار عنوان کتاب در این منطقه خبر داد.

مهدی پیرهادی اظهار کرد: یکی از مهمترین مطالبات فرهنگی مردم از شهرداری منطقه3 افزایش فضاهای فرهنگی بوده است که در راستای توسعه زیر ساخت های فرهنگی و افزایش سرانه مطالعه با اهتمام شهردار منطقه ،ساخت 7کتابخانه در دستور کار قرار گرفت. به طوری که این مجموعه ها تا ماه آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پیرهادی افزود: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی شهرداری منطقه سه توجه به موضوعات فرهنگی با انتشار کتاب بوده است و در این راستا رونمایی از کتاب های خاص در دستور کار شهرداری قرار گرفته است. به طوری که امسال رو نمایی یک کتاب درخصوص پنج ویژگی مقام معظم رهبری در دستور کار است و پس از اخذ مجوزهای لازم این کتاب رونمایی می شود.

وی از رونمایی یک کتاب در زمینه قرآن و عترت و نیز یک نرم افزار در خصوص صحیفه سجادیه خبر داد و گفت: تا پایان امسال این حوزه از اقدامات فرهنگی به نتیجه می رسد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه سه تهران یکی دیگر از مهمترین انتظارات مردم منطقه سه شهرتهران را توسعه فضاهای فرهنگی در این حوزه عنوان و اعلام کرد:این موضوع در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با اعتباراتی که برای سال آینده دیده شده است ، بنا داریم چند مجموعه ورزشی را در این منطقه بسازیم چرا که توجه به اوقات فراغت شهروندان و نیز موضوع سلامت مردم از اهدافی است که به دنبال ارتقاء آن در سطح منطقه هستیم و توسعه زیر ساخت های ورزشی به محقق کردن این هدف، کمک می کند.

پیرهادی همچنین از توسعه فضاهای ورزشی در پارک ملت خبر داد و گفت: در حال تکمیل ساخت یک پیاده راه در این پارک هستیم که امیدواریم تا پایان سال این پروزه تکمیل شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز سامانه عظیمی چون شهرداری ، دیگر مجموعه ای صرفا خدمات رسان نیست، گفت: شهرداری تهران به سامانه ای چند وجهی تبدیل شده است که مهمترین موضوعات اجتماعی و فرهنگی را در بستر هر منطقه مورد توجه قرار می دهد از این رو با پرداختن به امور زیربنائی اجتماعی، فرهنگی و آموزشی تلاش می کند علاوه بر برقراری تعامل مناسب با سایر دست اندکاران مسائل فرهنگی موضوعات مهمی همچون سلامت مردم را هم مورد توجه قرار دهد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه سه تهران بیان کرد : در حوزه سلامت و پیشگیری ، با برگزاری جلسات آموزشی در زمینه بیماری های خاص همچون دیابت ، فشار خون ، چاقی ، کم تحرکی برای آشنایی همه اقشار منطقه با این بیماری های شایع در کلان شهرها برنامه ریزی صورت گرفته است. به طوری که در مدارس ، مساجد و فضاهای عمومی و سرای محلات در زمینه اطلاع رسانی کلاس های آموزشی برگزار می شود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: