جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 29 آبان 1393     
تکمیل دسترسی‌های بزرگراه صیاد شیرازی با رویکرد توسعه خط 3 مترو

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک گفت: در راستای تکمیل دسترسی‌های شبکه بزرگراهی منطقه 4 با هماهنگی و پیشگیری‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک در دستور کار قرار گرفت.

مهدی میرزایی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 گفت: نتایج مطالعات و بررسی‌های اولیه نشان از این می‌دهد که  با اجرای این رمپ به طور قابل ملاحظه‌ای از حجم ترافیک معابر شریان مناطق 3 و 4 تهران کاسته شود و طرح مذکور پس از طی مراحل کارشناسی لازم به سازمان متولی مصوب و اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که متراژ تقریبی رمپ در حدود320 متر طول از خیابان گیلان آغاز و به جنوب بزرگراه صیاد شیرازی ختم می‌شود، افزود: پس از افتتاح این رمپ رانندگان وسایل نقیله‌ای که پیش از این جهت دسترسی به بزرگراه صیاد شیرازی مجبور به طی مسافت قابل ملاحظه ای به میزان حداقل 3 کیلومتر می‌بوده‌اند پس از بهره‌برداری از رمپ مذکور می‌توانند به صورت  ایمن و با رعایت رده‌بندی عملکردی معابر، به بزرگراه صیاد شیرازی جنوب و شهید زین الدین غرب دسترسی پیدا کنند.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 4 ادامه داد: همچنین از دیدگاه مهندسی حمل و نقل اجرای این طرح موجب کاهش زمان سفر مصرف بهینه سوخت تاثیرات مثبت زیست محیطی و جلوگیری از سرگردانی شهروندان در شبکه معابر با کاهش قابل ملاحظه طول سف ربه همراه خواهد شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح مذکور خیابان پاسداران به عنوان یکی از شریان‌های مهم شمالی – جنوبی که در حوزه نفوذ و عملکرد این رمپ قرار گرفته است با کاهش ترافیک عبوری و افزایش سطوح خدمت‌رسانی مواجه خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: