جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 29 آبان 1393     
نسل جدید بارکدخوان‌ها/تصاویر

ایسنا: این فناوری با استفاده از یک لامپ RGB LED معمولی که قادر به تولید سه رنگ قرمز، سبز و آبی است، می‌تواند اشیاء را پس از تشخیص اسکن کرده و به اطلاعات دیجیتالی تبدیل کند.

نحوه عملکرد این سیستم به گونه‌ای است که اسکنر پس از فرمان به لامپ LED برای تولید نور قرمز، رنگ قرمز را به صورت کد دیجیتال صفر ذخیره کرده و پس از ارسال فرمان تابش رنگ آبی، رنگ آبی را به صورت کد یک ذخیره می‌کند.


 

از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این سیستم، تولید سریع نور و ذخیره اطلاعات دیجیتالی اشیاء توسط اسکنر است به نحوی که شخص بیننده فقط تابش نور سفید از لامپ را احساس می‌کند.

کارشناسان شرکت فوجیتسو با اشاره به کارایی بسیار بالای این سیستم افزودند: گوشی‌های هوشمند نیز پس از نصب نرم‌افزار تشخیص رنگ RGB و اسکنر هوشمند به راحتی می‌توانند اشیاء را به صورت کد ذخیره کرده و با جستجوی آنلاین در اینترنت و یا از حافظه خود دستگاه اطلاعات مربوط به اشیاء اسکن شده را دریافت کنند.


 

شرکت فوجیتسو ضمن اشاره به کارایی ساده اسکنر جدید خود، برخی از قابلیت‌های جدید این دستگاه را چنین برشمرد: از موارد برتری این سیستم نسبت به سیستم‌های گذشته استفاده آسان از آن است، به عنوان مثال شخص با در دست داشتن این اسکنر هنگام بازدید از موزه می‌تواند با اسکن اشیاء موزه اطلاعات کافی از آنها را دانلود و مشاهده و یا هنگام خرید از فروشگاه به شخص در شناخت بهتر کالاها کمک کند. حتی یک گردشگر با در دست داشتن این اسکنر می‌تواند بدون استفاده از توضیحات دیگران از محل‌های مورد بازدید اطلاعات کافی را دریافت کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: