جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 آبان 1393     
برگزاری جشنواره مشکات آیینه‌ فرهنگ شهروندی در منطقه 5

به گزارش گروه مناطق22گانه  شهرداری نیوز،رئیس محیط زیست منطقه 5 از برگزاری جشنواره مشکاتف مهارت‌های شهروندی کانون‌های آموزش تهران در این منطقه خبر داد.

یعقوب آجورلو رئیس محیط زیست منطقه 5 با اعلام این خبر گفت: در این راستا در سال 93 سومین دوره جشنواره مشکات در 6 محور جامعه با شرکت 19 سازمان شرکت، اداره کل و معاونت مرتبط با شهرداری این منطقه برگزار می‌شود.

آجورلو رئیس محیط زیست شهرداری منطقه 5 در ادامه افزود: در همین خصوص جشنواره مشکات که با هدف ایجاد همدلی، مشارکت  تعامل شهروندان پیگیری شده است که با شیوه‌های گوناگون مدیریت درصدد جلب مشارکت و انگیزه بخشیدن به حضور شهروندان در عرضه‌ی عمومی، هر ساله برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: در این راستا جشنواره مشکات مانند سال‌های گذشته در گروه سنی کودکان 5 تا 11 سال، نوجوانان 12 تا 17 سال و بزرگسالان در قالب نقاشی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، ایده‌های خلاقانه، تصویربرداری، داستان کوتاه و خاطره در منطقه 5 برگزار می‌شود.

رئیس محیط زیست منطقه 5 با اشاره به این مطلب تصریح کرد: در همین راستا اداره محیط زیست منطقه 5، به چاپ شش هزار بروشور صد برگ پوستر و 10 تخته بنر اقدام کرده است.

آجورلو رئیس محیط زیست منطقه 5 خاطرنشان کرد: لازم به ذکر سرای محلات شهر تهران تا پایان آذر 93 پذیرای آثار شهروندان است و در این خصوص همچنین علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت Meshkat.Mytehran.ir مراجعه نمایند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: