جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 آبان 1393     
ايران جوان تا 2050 پيرمی شود

مهر: رئيس سازمان بهزيستی كشور از تغيير ساختار جمعيتی در كشور خبر داد و گفت: در حالی كه جمعيت ايران اكنون جوان و تا چند سال ديگر ميانسال می شود، در سال 2050 شاهد پير شدن جمعيت كشور هستيم.

همایون هاشمی، ظهر سه شنبه در همایش روسای فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی كه به میزبانی یزد در حال برگزاری است، اظهار داشت: ایران در حال حاضر ۷۰ میلیون نفر جمعیت دارد كه تا سال ۲۰۵۰، بیش از ۳۰ میلیون نفر از این تعداد سالمند خواهند بود.

وی افزود: در حال حاضر چهار میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار در كشور زیر پوشش بهزیستی هستند و هفت میلیون نفر نیز از خدمات پیشگیری این سازمان بهره می برند.

هاشمی با بیان اینكه ۱۵۹ فعالیت برای سازمان بهزیستی تعریف شده است، خاطرنشان كرد: یكی از عمده ترین این فعالیت ها، خدمات رسانی به معلولان است كه این قشر اكنون ۱۰ درصد جمعیت كشور را تشكیل می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تحول اداری در سازمان بهزیستی عنان كرد: تحول اداری در هر دستگاهی كه اتفاق بیفتد، رونق و بهره‌وری آن دستگاه را به دنبال خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: نظام اداری زیر ساخت توسعه کشور محسوب می شود.

عباسعلی رضایی تعداد کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان را ۴۰ هزار نفر بیان کرد و افزود: این تعداد در ۹۶ دستگاه و نهاد دولتی مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش مهر، سومین همایش روسای فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول ادارای سازمان بهزیستی کشور با حضور ۶۰ نفر از روسای این بخش در هتل صفائیه یزد آغاز به کار کرد.

هدف از برگزاری این همایش دو روزه، بحث و تبادل نظر در زمینه تدوین برنامه عملیاتی دولت الکترونیک اعلام شد که در قالب چهار کارگروه تخصصی اجرایی می شود



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: