جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آبان 1393     
آخرین مهلت ثبت نام کنکورارشد94

مهر: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 94 گفت: مهلت ثبت نام ساعت 24 فردا چهارشنبه به پایان می رسد و این زمان دیگر تمدید نمی شود.

دکتر حسین توکلی افزود: تاکنون 644 هزار و 665 نفر در آزمون کارشناسی ارشد 94 ثبت نام کرده اند و افراد تا فرداشب فرصت دارند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند.
 

وی خاطرنشان کرد: برخي رشته‌هاي امتحاني دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد 94 اصلاح شده است که نیاز است داوطلبان به آن توجه کنند. آن دسته از داوطلباني كه قبلاً در اين رشته‌هاي امتحاني ثبت‌نام کرده و با توجه به اين تغييرات تمايل به اصلاح تقاضانامه ثبت‌نامي خود دارند، مي‌توانند تا تاريخ 28 آبان ماه با مراجعه به قسمت ويرايش نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت شده خود اقدام کنند.

تغييرات جداول رشته‌هاي امتحاني در گروه علوم انساني

رشته "فلسفه علوم اجتماعي" به عنوان رشته جديد با ضرايب دروس اعلام شده به مجموعه علوم اجتماعي (كد 1108)، رشته "كلام اماميه" به عنوان رشته جديد در مجموعه الهيات و معارف اسلامي (3) «كد 1113»، رشته "حقوق نفت و گاز" به عنوان رشته جديد در مجموعه حقوق (كد 1126) و رشته "مطالعات جهان (بين الملل) - مطالعات آفريقا" به عنوان رشته جديد در مجموعه مطالعات جهان (كد 1131) اضافه شده است.

عنوان گرايش "تحقيق در ارتباطات اجتماعي" از رشته "مطالعات فرهنگي و رسانه" از مجموعه علوم ارتباطات اجتماعي (كد 1138) حذف مي شود. 

تغييرات جداول رشته‌هاي امتحاني در گروه علوم پايه

رشته "زيست فناوري با گرايش صنعت و محيط زيست" به عنوان رشته جديد در مجموعه زيست شناسي (كد 1206) اضافه شده است. عنوان رشته " محاسبات نرم – ساختارهاي جبر منطقي"  به  "محاسبات نرم" با گرايش "ساختارهاي جبر منطقي"  اصلاح مي‌ شود. 

تغييرات جداول رشته‌هاي امتحاني در گروه فني و مهندسي

جدول عنوان رشته و مواد امتحاني مجموعه مهندسي فناوري اطلاعات (كد 1276) و جدول عنوان رشته و مواد امتحاني مجموعه مهندسي كامپيوتر (كد 1277) اصلاح شده است. 

تغييرات جداول رشته‌هاي امتحاني در گروه هنر

 رشته "تاريخ هنر جهان اسلام" به عنوان رشته جديد در مجموعه هنرهاي پژوهشي و صنايع دستي (كد 1359) اضافه شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: