جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آبان 1393     
طرح آسیب‌شناسی و مطالعه در منطقه 15 اجرا می‌شود

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اجرای طرح آسیب‌شناسی کتاب و مطالعه در این منطقه خبر داد.

ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت: اجرای طرح آسیب‌شناسی کتاب و مطالعه در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه منطقه 15ر در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از 24 آبان ماه سال 93 به مدت یک هفته در محلات 20 گانه منطقه 15 در دست اجرا است.

حیدری اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره فرهنگی اداره مشارکتهای اجتماعی اداره امور کتابخانه‌ها شهرداری نواحی 8 گانه و سراهای محلات 20 گانه منطقه 15 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح آسیب شناسی کتاب مطالعه در محلات 20 گانه منطقه 15 برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی توزیع اقلام و پکیج‌های فرهنگی و آموزشی اهدای کتاب به دانش‌آموزان از اقدامات اجرایی این طرح است.

حیدری خاطر نشان کرد: تجلیل از کتابداران کانون پژوهشگران بازدید از کتابخانه‌های عمومی، نواختن زنگ کتاب در مدارس و سراهای محلات برگزاری مسابقه‌های فرهنگی علمی و آموزشی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: