جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 آبان 1393     
کاهش غلظت آلاینده‌ها تا پایان امروز

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، شاخص کیفیت هوای تهران امروز هم در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا میانگین شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

رستگاری ادامه داد: اگر پایداری هوا در روزهای آینده ادامه داشته باشد و شاخص کیفیت برای همه گروه‌ها ناسالم باشد کمیته مواقع اضطرار تشکیل جلسه خواهد داد اما با توجه به اینکه میزان غلظت آلاینده‌ها از عصر امروز روند کاهشی خواهد داشت ضرورتی به تشکیل جلسه وجود ندارد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران ادامه داد: زمانی که غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون بین 151 تا 200 باشد شرایط برای همه گروه‌ها ناسالم می‌شود، همچنین زمانی که این عدد از 200 فراتر رود شرایط بسیار ناسالم می‌شود و زمانی که این شرایط به گفته هواشناسی 48 ساعت تداوم داشته باشد به وضعیت اضطرار می‌رسد.

رستگاری خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص‌ها در حال حاضر شرایط برای گروه های حساس ناسالم است که توصیه می‌شود بیماران قلبی، ریوی، زنان باردار، کودکان و سالمندان از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کنند ضمن اینکه امروز نیز برگزاری زنگ ورزش و فعالیت صبحگاهی در مدارس در فضای باز ممنوع بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: