جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 آبان 1393     
وزیر راه و شهرسازی درباره جاده های غیراستاندارد پاسخگو باشد

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،رییس انجمن حمایت از معلولان ضایعات نخایی کشور در مراسم روز جهانی "یادآوری قربانیان ترافیک" با تقدیر و تشکر از معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در برگزاری چنین مراسمی گفت: امروز همگان باید بدانند که ما بازماندگان حوادث رانندگی شاید در ظاهر از این اتفاق جان سالم به درد برده ایم اما آسیب های روحی که متحمل شده ایم هنوز رفع نشده است .

ضرابی با اشاره به اینکه مشخصات 1927 بیمار ضایعات نخاعی در انجمن حمایت از معلولات ضایعات نخایی کشور ثبت شده است، افزود: ما در طول سال حمایت های مختلفی را از این بیماران انجام می دهیم اما باید اعلام کنم که این کار تنها وظیفه ما نیست.

ضرابی تصریح کرد: در کشور ما به هیچ عنوان به معلولان توجه نمی شود و در طول سال و طی مراسمی تنها آماری از تعداد آنها اعلام می شود.

رییس انجمن حمایت از معلولان ضایعات نخایی کشور با اشاره به اینکه تا به حال سهم سازمان ها و نهادهای مختلف کشور درحوادث ترافیکی بررسی نشده است، خاطرنشان کرد: باید از تمامی مسوولانی که دراین زمینه وظایفی دارند، بخواهیم مسوولیت کارهای خود را به طور کامل برعهده بگیرند .

وی تاکید کرد: آیا تا به حال از وزیر محترم راه و شهرسازی پرسیده شده است که چرا در کشور ما این همه جاده های غیراستاندارد وجود دارد!؟

ضرابی با بیان اینکه ما خود شاهد هستیم بسیاری از سازمان ها و نهادهای مسوول در پیشگیری از حوادث ترافیکی هیچ فعالیتی انجام نمی دهند، گفت: باید برای رفتارهای پرخطر ترافیکی فرهنگسازی شود .

رییس انجمن حمایت از معلولان ضایعات نخایی کشور در پایان با انتقاد از نمایندگان مجلس گفت: باید نمایندگان مردم از خودروسازان برای ساخت و تولید خودروهای بی کیفیت پاسخ بخواهند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: