جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 آبان 1393     
بوستان ترافیک جنوب غرب تهران به بهره برداری می رسد

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،بوستان ترافیک منطقه 17 با مساحتی حدود 4 هزار متر مربع تا پایان سال آماده بهره برداری می شود.

 به دنبال ترویج فرهنگ ترافیک و آشنایی با اصول حمل و نقل شهری، این بوستان که 20 درصد از پیشرفت عمرانی و اجرایی آماده سازی خود را پشت سر گذاشته، به زودی برای آموزش دانش آموزان و کودکان جنوب غرب تهران به بهره برداری خواهد رسید.

«بهروز محمدزاده»، شهردار منطقه 17 در این باره گفت: «پیش از این دانش آموزان منطقه برای آشنایی با فرهنگ حمل و نقل به بوستان آموزش ترافیک در مناطق همجوار 18 و 19 اعزام می شدند. اما مدتی قبل  مدیریت شهری شهر تهران تاکید کرد برای آموزش هدفمند و منظم در این زمینه هر منطقه باید یک بوستان ترافیک داشته باشد. ما نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام دادیم.» شهردار منطقه17 ادامه داد: «در این بوستان فضاهایی طراحی شده است که دانش آموزان بتوانند با علائم راهنمایی رانندگی و ترافیکی و انواع گذرهای هم سطح و غیر هم سطح آشنا شوند. یکی از تمایزهای این بوستان منطقه با بوستان های مشابه در مناطق دیگر شهر تهران، ایجاد زیرگذر است. در منطقه ما 2 خط آهن تهران- اهواز و تهران- تبریز، سبب شده بخش هایی از معابر از  طریق زیرگذر به یکدیگر وصل شوند. به همین دلیل عبور از زیرگذرهای سواره رو و پیاده رو در این منطقه اجتناب ناپذیر است. آموزشگران شیوه گذر از این زیرگذرها را به دانش آموزان آموزش می دهند.» محمدزاده افزود: «سال گذشته بیش از 3500 نفر از دانش آموزان 40 مدرسه از پارک ترافیک مناطق 18 و 19 بازدید کردند. با بهره برداری از این بوستان پیش بینی می کنیم هر روز 100 دانش آموز منطقه بتوانند از این فضا استفاده کنند.»

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: