جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 آبان 1393     
ارتش آزاد: با داعش نمی‌جنگیم

فارس: «رامی الدالاتی» عضو شورای عالی فرماندهی نظامی گروهک موسوم به ارتش آزاد تأکید کرد که ترکیه عناصر این گروهک را با حمایت و تأمین مالی آمریکا آموزش می‌دهد.

وبگاه خبری «النشره» به نقل از الدالاتی گزارش داد، نشست‌هایی میان ترکیه و آمریکا برگزار شده است تا جزئیات آموزش به عناصر ارتش آزاد مورد تصویب قرار گیرد.

وی با بیان این مطلب افزود: این آموزش‌ها در مرحله نخست شامل آموزش به 2000 نفر از گروه‌های وابسته به شورای نظامی خواهد بود.

عضو شورای عالی فرماندهی نظامی گروهک موسوم به ارتش آزاد مدعی شد که شورای نظامی نمی‌پذیرد که با داعش بجنگد بلکه باید تلاش‌های نظامی خود را بر سرنگونی دولت متمرکز کرد.

«احمد رمضان» عضو گروه موسوم به ائتلاف ملی سوریه نیز مدعی شد، نخستین وظیفه گروهک ارتش آزاد که از سوی ترکیه آموزش خواهند دید، مقابله با دولت سوریه و شبه نظامیان حامی آن در شهر «حلب» خواهد بود.

وبگاه خبری «النشره» به نقل از رمضان گزارش داد که مسئولان آمریکا نیروهایی را به سلاح مجهز خواهند کرد که تحت آموزش استفاده از سلاح‌های ضد موشک هستند.

این مسئول در ائتلاف مخالفان دولت سوریه اذعان کرد که با جنگنده‌های ائتلاف نمایشی بین‌المللی علیه گروهک تروریستی داعش هماهنگی به عمل خواهد آمد تا حملات جنگنده‌های آمریکایی عناصر ارتش آزاد را هدف قرار ندهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: