جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 آبان 1393     
معارضات تاسیساتی پروژه پل بعثت در حال شناسایی است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه پروژه پل بعثت در مرحله تجهیز کارگاه است، گفت: هم اکنون پیمانکار پروژه، در حال تجهیز کارگاه و شناسایی دقیق معارضات تاسیساتی در محدوده است.

مازیار حسینی با اعلام این خبر گفت: هر پروژه ای که طراحی آن آغاز می شود از نظر ما شروع شده است. این در حالی است که مردم از زمانی که عملیات اجرایی را مشاهده کنند پروژه را آغاز شده می دانند.

وی افزود: مطالعات، طراحی ها و تهیه نقشه های تمامی پروژه ها از یکی دو سال قبل آغاز می شود.

حسینی با بیان اینکه هم اکنون مطالعات پروژه تقاطع بعثت - رجایی که جزو پروژه های مصوب ما بوده و ردیف اعتباری برای آن در نظر گرفته ایم تکمیل شده است، تصریح کرد: پیمانکار در حال تجهیز کارگاه و شناسایی دقیق معارضات تاسیساتی است تا پس از آن عملیات اجرایی آغاز شود.

در بزرگراه بعثت چند تقاطع همسطح وجود دارد که قرار است به تقاطع های غیر همسطح تبدیل شوند. همچنین پل موجود در این محور برچیده می شود و پل بزرگتری با شرایط بهتر در این مسیر احداث خواهد شد.

پلی که در محور بعثت ساخته می شود، حدود یک کیلومتر است و طراحی پروژه پل سازی به گونه ای انجام شده که بتوان عبور از چند تقاطع ، خط مترو، خطوط راه آهن و خیابان هایی مانند شهید رجایی به طور همزمان میسر باشد. پروژه ساخت پل های بعثت شامل یک کوله اصلی به طول 1300 متر و دو کوله شمالی و جنوبی هر کدام حدود 600 متر است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: