جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 آبان 1393     
چرا بوش از اوباما انتقاد نمی کند؟

ایسنا: جورج بوش، رئیس جمهوری پیشین آمریکا علت اینکه چرا وی تقریبا هیچگاه از باراک اوباما انتقاد نکرده را اعلام کرد. وی گمان می‌کند که این اقدام جایگاه ریاست جمهوری وی را تضعیف می‌کند.

جورج بوش در مصاحبه با فاکس نیوز تاکید کرد، به رغم اینکه وی نظرات بسیاری درباره سیاست خارجی باراک اوباما، رئیس جمهوری کنونی آمریکا دارد اما به اوباما حمله نکرده است.

وی گفت: گمان نمی‌کنم برای یک کشور مناسب باشد که رئیس جمهور سابق، رئیس جمهور کنونی را تضعیف کند. گمان می‌کنم به همین علت این امر برای ریاست جمهوری بد است. بوش که اخیرا کتاب جدیدی درباره پدرش (جورج هربرت واکر بوش، رئیس جمهوری اسبق آمریکا) نوشته است، می‌گوید که پس از اینکه هشت سال در عالی‌ترین مقام خدمت کرده است، دیگر تمایلی ندارد که عناوین اخبار را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: علاوه بر این من به تمام شهرتی که می‌خواستم رسیدم و واقعا نمی‌خواهم تبلیغ کنم. در واقع حقیقت این است که اگر من بخواهم برای خودم تبلیغ کنم می‌ توانم جمهوری خواهان را به باد انتقاد بگیرم اما این کار را نمی‌کنم و یا اینکه به رئیس جمهور حمله کنم اما این کار را نمی‌کنم. من کاملا راضی هستم که از توجه عمومی خارج شده‌ام.

اگرچه بوش گفته است که از اوباما انتقاد نمی‌کند اما در عوض دیک چنی، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا همواره از اوباما انتقاد کرده است و حتی اوباما را "بدترین رئیس جمهور دوران زندگی‌اش" توصیف کرده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: