جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 مرداد 1396     
برگزاری 70 برنامه فرهنگی و جشن در دهه کرامت منطقه 15

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، شهردار منطقه 15، از برگزاری هفتاد برنامه فرهنگی و جشن همزمان با دهه کرامت در مساجد شاخص، سراهای محلات و میادین و معابر پرتردد جنوبشرق تهران خبر داد.

دکتر انجمنی ضمن اعلام این مطلب افزود: این ویژه برنامه ها به منظور معرفی سبک زندگی اسلامی – ایرانی با تأکید بر سیره ی عملی رضوی و ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان به اجرا درمی آید.

به گفته وی، همزمان با نخستین روز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) که به نام روز ملی دختر نامگذاری شده است، جشن متمرکزی با حضور دختران جوان و نوجوانان محلات در بوستان پردیس بانوان برگزار شد .

دکتر انجمنی در ادامه اظهار داشت: در مراسمی با عنوان "کرامت کریمان" قبور متبرک امامزاده اهل بن علی(ع) و سیده ملک خاتون غباروبی و عطرفشانی می شود.

شهردار منطقه با اشاره به برگزاری برنامه گوهر رحمت افزود: از دختران موفق محلات با هدف تشویق و ترغیب الگوهای موفق در سراهای محلات تجلیل و تقدیر می شود و همچنین درمساجد شاخص محلات مراسم جشن تکلیف دختران با عنوان تکلیف عاشقانه برگزار می شود.

به گفته ویٍ، 35 جشن کرامت در مساجد شاخص محلات و20 ایستگاه فرهنگی و پذیرایی در میادین، معابر و مراکز پرتردد نواحی 8 گانه با مشارکت هیئات مذهبی در این دهه برپاست.

شایان ذکر است، هویت بخشی سیمای بصری محلات منطقه و اماکن عمومی نیز به مناسبت این دهه با نصب بنر و آویزهای زینتی انجام شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: