جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 مرداد 1396     
احداث نخستین پارکینگ حاشیه ای دوچرخه در منطقه 4 تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از احداث نخستین پارکینگ حاشیه ای دوچرخه خبر داد و گفت: شهروندان می توانند دوچرخه های خود را به صورت رایگان در این پارکینگ پارک کنند.

مهدی اناری در این باره گفت: در ادامه فاز دوم پویش "از خودمان شروع کنیم" و به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک و اصلاح رفتارهای نادرست ترافیکی، اولین پارکینگ حاشیه ای دوچرخه در محله تهرانپارس احداث می شود.

وی در این باره افزود: با تاكيد بر موضوع احترام به عابر پياده و ترويج فرهنگ استفاده از دوچرخه، برای اولین بار این پارکینگ حاشیه ای به مساحت 5/3 متر مربع و با ظرفیت 12 دوچرخه به بهره برداری خواهد رسید.

اناری با اشاره به تبدیل پارکینگ موتور به پارکینگ دوچرخه گفت: این پارکینگ ابتدا جایگاه توقف برای موتورسوارها بوده است که در حال حاضر به توقفگاه دوچرخه سواران تبدیل شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک درخصوص محل این پارکینگ خاطرنشان کرد: این توقفگاه در خیابان حجربن عدی(شمال به جنوب) بعد از فلکه سوم واقع شده است و در روز سوم مرداد ماه جاری با حضور نمایندگان سازمان حمل ونقل وترافیک، پلیس راهور منطقه 4 و سازمان های مردم نهاد به بهره برداری عموم می رسد.

وی تصریح کرد: به منظور نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان و کاهش آلاینده های زیست محیطی، توسعه اینگونه پارکینگ های حاشیه ای در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اناری در پایان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در پارک آموزش ترافیک منطقه 4 گفت: در ادامه فاز دوم پویش "از خودمان شروع کنیم" همایش بزرگ دوچرخه سواری در روز سه شنبه سوم مرداد از پارک آموزش ترافیک تا چهارراه اشراق برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: