جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 آبان 1393     
آغاز اجرای عملیاتی پروژه تونل شهید صیاد شیرازی در نیمه نخست سال 94

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با حضور در غرفه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در بیستمین نمایشگاه مطبوعات گفت: در صورت اتمام مراحل مطالعاتی پروژه تونل شهید صیاد شیرازی و کسب مجوز های لازم از مبادی ذیربط و مجوز شورای شهر و شهردار تهران، در نیمه نخست سال 94 اقدامات مربوط به تجهیز کارگاه ها و شیوه عملیاتی این ابر پروژه آغاز می شود.

مازیار حسینی عنوان کرد: کار مطالعاتی ابر پروژه تونل شهید صیاد شیرازی 2 سال پیش آغاز شد و خوشبختانه تا به حال کار مطالعات فاز 1 آن به اتمام رسیده است.

او در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر نیز تهیه مطالعات فاز 1 پیشرفته این پروژه در دست اجرا است که کارشناسان ما در این مطالعات ورودی ها و خروجی ها و محل پارکینگ ها را به طور کامل مکان یابی و تدقیق می کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اشباع بزرگراه امام علی (ع) بیان کرد: بزرگراه امام علی (ع) به موازات پروژه تونل شهید صیاد شیرازی ساخته شده است و در حال حاضر حجم وسیعی از ترافیک را به خود اختصاص داده و به مرحله اشباع رسیده است. از همین رو، تونل شهید صیاد شیرازی به عنوان یک بزرگراه شمالی-جنوبی می تواند در کنار بزرگراه امام علی (ع) و شهید شوشتری به تنظیم ترافیکی بخشی از شهر کمک کند.

مازیار حسینی در پایان با اشاره به زمان آغاز بخش عملیاتی این پروژه خاطر نشان کرد: با اتمام مرحله مطالعاتی و کسب مجوز های لازم از مبادی ذیربط، تجهیز کارگاه ها و شیوه عملیاتی این ابپروژه در نیمه نست سال 94 آغاز می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: