جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 مرداد 1396     
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:
700 مینی بوس فرسوده از رده خارج شد

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز؛مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران با بیان این که 700 مینی بوس فرسوده از رده خارج شده است، گفت: دولت از سال 89 اتوبوسی تحویل شهر نداده است و همین امر باعث شده است تا هزینه تامین اتوبوس به شهرداری تحمیل شود.

 

 پیمان سنندجی در آيين بهره برداري از 66 واگن و لکوموتیو برقی مترو تهران و حومه، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران و باقر شهر که با حضور  محمد باقر قاليباف شهردار تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت مترو تهران برگزار شد، اظهار کرد: برای رسیدن به اتوبوسرانی پیشرفته شبکه خطوط را اصلاح کردیم، سرفاصله اتوبوس ها در حوزه کاهش یافت اما با این حال کمبودهایی در مناطق ۲۲گانه حس میشود که به دستور معاون حمل و نقل و رتافیک شهردرای تهران در حال بررسی و بهبود است.

وی افزود: موضوع دوم تدوین یک برنامه برای زمانبندی اتوبوس ها به ایستگاه است که طی این مدت موفق شدیم همه اتوبوس ها را دارای زمان بندی کنیم.

سنندجی ادامه داد: با توجه به اینکه سرفاصله ها بیش از استاندارد بود، با بهره برداری و وارد کردن این اتوبوس ها به ناوگان، سرفاصله ها تا حد مطلوبی کاهش می‌یابد.

وی کاهش 12 درصدی سوخت را از تاثیرات زمان بندی مناسب برای اتوبوس ها دانست و گفت: مردم می‌دانند که تحویل اتوبوس باید از سوی دولت باشد اما از سال 89 اتوبوسی از دولت تحویل نگرفته ایم و این بار بر بودجه شهرداری تحمیل شده است.

مدیرعامل اتوبوسرانی عنوان کرد: توسط بخش خصوصی 30 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شده است و چرخ نوسازی را در این حوزه روان می‌کند‌.

به گفته سنندجی طی ماه های اخیر حدود 700 دستگاه مینی بوس فرسوده از رده خارج شد و این حوزه در بخش آموزش به رانندگان بیش از پیش فعال شده و دانشگاه خواجه نصیر به عنوان دانشگاه مبدا در نظر گرفته شده و رانندگان را آموزش می‌دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: