جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 مرداد 1396     
تغییر رویکرد شهرداری تهران از سازمان خدماتی به سازمان فرهنگی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران از یک سازمان صرف خدماتی به یک سازمان بزرگ فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است، گفت: این تغییر باعث تغییر نگرش مردم نسبت به مجموعه شهرداری شده است.

 

 مجتبی عبدالهی در نشست خبری و آئین رونمایی از آثار منتخب کارگاه ملی طراحی گرافیک و کاریکاتور که در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار شد، گفت: در سال‌های اخیر شهرداری کلانشهر تهران با برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف، در راستای ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی شهروندان گام برداشته است.

وی با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری تهران با همکاری سازمان اوقاف ویژه برنامه های فرهنگی مختلفی را برگزار می‌کند، افزود: در آستانه دهه کرامت کمپینی با موضوع دهه کرامت؛ میلاد حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در شهر قم کلید خورد که ۴۰۰ هنرمند آثار خود را به این کمپین ارسال کردند و پس از داوری۱۷۰ اثر برتر معرفی و از خالق آثار تقدیر صورت می گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این کمپین هنرمندان با خلق تصاویر؛ متن ها و پیام هایی در وصف حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) آثاری ارزشمند را تهیه کردند که در مناسبت های مختلف برای شهروندان تهرانی به نمایش گذاشته می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: