جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 مرداد 1396     
برگزاری جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایران زمین در منطقه 8

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایران زمین در بوستان تمدن و باغ موزه مینیاتور از یکم مرداد ماه لغایت هجدهم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

علی تیرگر معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: این جشنواره فرهنگی - هنری هر روز از ساعت 9 صبح الی 23، در قالب 40 غرفه، صنایع دستی، سوغات، موسیقی، غذاهای محلی و نوع پوشش استان های مختلف کشور به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در این جشنواره، غرفه‌داران استان های مختلف کشور بخش‌هایی از فرهنگ و آداب و رسوم شهرهای خود را برای آشنایی بیشتر به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: استان های همدان، قم، کرمانشاه، اصفهان، یزد، مازندران، چهارمحال وبختیاری،خوزستان، کاشان و آذربایجان غربی و ... از جمله استان های شرکت کننده در این جشنواره هستند.

تیرگر گفت: برپایی سیاه چادرهای استان کرمانشاه و چهارمحال بختیاری، آلاچیق ترکمن، کلبه چوبی مازندران و اجرای برنامه های شاد و مفرح برای کودکان، گریم کودک، مشاوره دینی، ایستگاه های سلامت و ورزش و ... از دیگر برنامه هایی است که اجرایی در این جشنواره است.

خاطر نشان می شود؛ در شب میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) نیز مراسم افتتاحیه همراه با اجرا گروه موسیقی بصورت زنده اجرا می شود همچنین اجرای برنامه زنده و شاد برای شهروندان هرشب بصورت مستمر برپا می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: