جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 آبان 1393     
انتقال صنایع آلاینده و استانداردسازی موتورخانه منازل؛برنامه آتی سازمان محیط زیست

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز ،مدیر کل محیط زیست استان تهران در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تاکید کرد: از پایان شهریورماه امسال تاکنون هیچ خودرو یورودویی تولید داخل شماره گذاری نشده است.

حیدرزاده با بیان اینکه اجرای برنامه جامع کاهش آلودگی هوا به طور جدی در دولت در حال پیگیری است، گفت: براساس برنامه جامع کاهش آلودگی هوا خودروسازان و صنعت سوخت کشور باید تولیداتشان را به استاندارد یورو4 می رساندند که با تمرکز بر این دو مورد اکنون هم سوخت و هم خودرو یورو4 در کشور تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه چندین بار به خودروسازان برای ارتقای استاندارد یورو4 مهلت داده شده، اظهارکرد: پایان شهریور آخرین مهلت خودروسازان بود و از آن تاریخ به بعد هیچ خودرو یورو دویی در کشور شماره گذاری نشده است.

مدیرکل محیط زیست استان تهران با تاکید بر اینکه اکنون تمام استاندارهای یورو4 در تولیدات داخل صنعت خودروسازی رعایت می شود، گفت: تنها OBD-سنسور آلارم مصرف سوخت- محقق نشده است که خودروسازان وعده داده اند تا پایان اسفندماه این قطعه نیز در تولیدات شان نصب شود.

وی در ادامه از تعطیلی بزرگترین واحد آلاینده صنعتی ابزار ایران خبر داد و بیان کرد:امروز این واحد الاینده از بافت مسکونی خارج و به بافت صنعتی منتقل شد.

حیدرزاده تاکید کرد: در گام بعد اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوا بر انتقال صنایع آلاینده و استانداردسازی موتورخانه های منازل مسکونی تمرکز خواهیم کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: