جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 مرداد 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد:
اجراي طرح جهادي مقابله با آلودگی های بصری درمنطقه دو

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از اجراي طرح جهادي مقابله با آلودگی های بصری در ناحیه 5 منطقه دوخبر داد.

 

علیرضا جعفری با اعلام این خبرگفت: طرح جهادي نظافت و لايروبي انهار محله شریف، طرشت و صادقیه با هدف ارتقاء کيفيت محيط زيست شهري و نگهداشت شهر اجرا مي شود.

علیرضا جعفری با اعلام اين مطلب افزود: با توجه به فصل گرما و لزوم پاکسازي معابر، پاکسازي جداره شهري و نما، لايروبي و پاکسازي انهار، شستشوي مخازن و زير مخزني و المان هاي شهري در دستور کار اداره خدمات شهری منطقه قرار گرفته و در حال اجرا است.

وي با اشاره به اينکه طرح نگهداشت شهر به صورت دوره اي و تخصصي در يک موضوع شهري اجرا خواهد شد، تصريح کرد: رفت و روب 1میلیون و 275هزار و 543 مترمربع ، لايروبي انهار بالاتر از 5متر به متراژ 3هزار و 411 مترطول ، پاکسازي و رسوب برداري شبکه اصلي، پاکسازي و رسوب برداري کانالهاي روباز و روبسته، شستشوی المان شهری، شستشوی 448 عدد مخزن پسماند، پاکسازي و نظافت معابر به صورت مستمر از جمله اقداماتي است که در اين طرح جهادی در سطح ناحیه 5 منطقه 2 در محلات شریف، طرشت و صادقیه در حال انجام است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اينکه ارائه اين خدمات شهري به منظور رفاه حال ساکنان منطقه انجام مي‌شود، گفت: در راستاي ارتقاء بهداشت زيست محيطي عمليات لايروبي و پاکسازي انهار به صورت مستمر انجام مي‌شود لذا همکاري و مشارکت شهروندان ( نريختن زباله در جوي ها و کانال ها ) در موفق شدن اين طرح تأثير بسزايي دارد.

جعفری در پایان افزود: به منظور رسيدگي بنيادي و اصولي به وضعيت نگهداشت محلات و پاکسازي محيط زيست و جلوگيري از تجمع جانوران موذي، طرح جهادي لايروبي انهار در سطح محلات 21 گانه منطقه اجرا مي شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: