جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 تير 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو خبر داد :
لایروبی و رسوب برداری حوضچه های رسوب گير منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دوگفت: مسیلهای منطقه دو داراي 6 حوضچه رسوبگير اصلی است که نقش مهمی در جمع آوری آبهای سطحی محدوده منطقه که در طول سال بر اساس برنامه زمانبندی مورد لايروبي قرار مي گيرند.

 

 علیرضا جعفری با اعلام این مطلب اظهار داشت : سرعت آب در حوضچه ها تعديل و کم مي شود که اين امر با توجه به وسعت زياد حوضچه باعث ته نشين شدن حجم بالايي از رسوبات شده كه بايد به طور مرتب تخليه شوند.

وي افزود : به علت بارش هاي اخير و وجود دو رودخانه اصلی شهر تهران ( فرحزاد و درکه) در سطح محدوه منطقه مقدار زيادي رسوبات در حوضچه هاي رسوب گير ته نشين شد که عمليات لايروبي ، تخليه و تسطيح کف در آنها به اجرا درآمد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه خاطرنشان کرد: اداره مسیلها و قنوات منطقه طبق برنامه ریزی های انجام شده رسوب برداری و لایروبی حوضچه هاي رسوبگير در قالب طرح جهادي با تجهيزات و ادوات شامل: بيل مکانيکي ، لودر، کاميون ، خاور و نیسان لايروبي و پاکسازي شدند.

جعفری در پایان تصريح کرد: حوضچه گیشا 1500تن ، حوضچه فاز یک و دو بوستان نهج البلاغه 500تن ، حوضچه حسنک 600تن و حوضچه عبدل آباد 250تن نيز لايروبي ، رسوب برداری صورت گرفت و به گودهای مجاز حمل شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: