جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 آبان 1393     
بهره‌برداری از متروی فرودگاه مهرآباد تا پایان سال

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: مترو فرودگاه مهرآباد تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

هابیل درویشی، مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اعتبار 18 کیلومتر باقیمانده از خط 3 مترو گفت: 2 هزار میلیارد تومان برای این بخش پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: 18 کیلومتر باقیمانده خط 3 تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه مشکلی در بخش تامین واگن در این خط وجود ندارد.

درویشی با بیان اینکه 22 رام برای خط پیش‌بینی شده است، گفت: بخشی از واگن‌ها خریداری و بخشی دیگر تا پایان سال خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت ریالی را بابت خط 3 مترو پرداخت نکرده است، امیدواریم در ماه‌های آتی اعتبارات مورد نظر پرداخت شود.

وی اضافه کرد: خط 3 مترو فاقد فاینانس بوده که البته ما به دنبال تامین فاینانس هستیم ضمن اینکه در خطوط دیگر مترو از جمله خط 7 و 6 پیمانکاران در حال کار و فعالیت هستند.

درویشی با بیان اینکه متروی فرودگاه امام تا الان 80 درصد پیشرفت داشته است، گفت: در صورتی که دولت اعتبارات لازم را در این بخش تامین کند این خط نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در پایان گفت: مترو فرودگاه مهرآباد تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: