جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 تير 1396     
افتتاح 88 پروژه شاخص منطقه 19 با حضور شهردار تهران در هفته جاری

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛پروژه شاخص شهرداری منطقه 19 در حوزه های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی طی مراسمی با حضور شهردار تهران افتتاح می شود.

 پیمان قربانی شهردار منطقه با اشاره به اجرا و تکمیل این پروژه ها در راستای ارتقای سطح معیشت شهروندان و کاهش فاصله شمال و جنوب تهران بیان کرد: این منطقه مفتخر به آماده سازی بزرگترین مرکز معاینه فنی خودرو جنوب تهران طی سالهای اخیر است که با مساحتی بالغ بر 9 هزار متر مربع در حاشیه بلوار شقایق احداث شده است.

وی همچنین از تکمیل ساختمان سه سرای محله در سطح منطقه خبر داد و گفت: با تکمیل و تجهیز سراهای محلات خانی آباد نو جنوبی، رسالت و شهید کاظمی تمامی محلات این منطقه مجهز به امکانات سرای محلات شدند.

به گفته وی در راستای افزایش خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان، فاز دو درمانگاه شهرداری این منطقه تکمیل شده و هم اکنون آماده ارائه خدماتی است که کمبود آنها در فاز یک ساختمان این درمانگاه احساس می شد.

شهردار منطقه اجرای روکش اساسی 23 معبر اصلی، ساماندهی و ایجاد پهلوگاه اتوبوس در حاشیه بزرگراه خلیج فارس، احداث کندرو در ضلع شمال بزرگراه آزادگان مقابل درب شماره 5و 6 تره بار، احداث پل موتور رو در بزرگراه آزادگان، احداث میادین شقایق، باران، مهرآور و شهریار، احداث بلوار زیرگذر (دانشگاه آزاد- خلیج فارس) و نیز دوربرگردان جنوب به جنوب در بزرگراه بهشت زهرا را از دیگر پروژه های شاخص حوزه فنی و عمرانی منطقه اعلام کرد.

همچنین در حوزه حمل و نقل و ترافیک طی سالهای اخیر شاهد ساخت ساختمان آموزشی پارک ترافیک، اجرای رمپ ورودی روستای پلائین، اصلاح هندسی چهار دسترسی بزرگراه آزادگان، ایجاد دسترسی تندرو به کندرو بزرگراه آیت اله سعیدی، احداث و بهسازی پایانه های اتوبوسرانی، اصلاح هندسی و بازپیرایی معابر عمومی، احداث فاز ا ول سقف سرپوشیده پایانه شهید سروری و احداث و بهسازی پایانه تاکسیرانی بوده ایم.

قربانی در ادامه با تشریح مهمترین پروژه های شهری آماده افتتاح منطقه گفت: در حوزه شهری اقدامات مختلفی برای توسعه فضای سبز و نگهداشت بوستانها انجام شده که آماده سازی دو بوستان باران و الجواد برای بهره برداری معلولین، احداث بوستان شهدای صالح آباد، توسعه فضای سبز بوستان ولایت و تقاطع آزادگان و سعیدی، ایجاد سیستم روشنایی با نصب 23 پایه در بوستانها و فضاهای سبز و نیز حاشیه 66 معبر اصلی، ایجاد سیستم آبرسانی تحت فشار و احداث مخزن بتنی 2 هزار متر مکعبی بوستان افرا از جمله آنها است.

علاوه بر این در این حوزه پروژه های متنوعی همچون کاشی کاری جداره پلهای سواره رو آزادگان، نورپردازی و زیباسازی 780 دستگاه پل های سواره رو، تأمین روشنایی پل های عابر پیاده و نورپردازی بدنه سبز بوستانها و فضاهای سبز، مکانیز کردن پل عابر شهید کاظمی، بازپیرایی میادین سطح منطقه، نصب 520 عدد مبلمان شهری و بازسازی و راه اندازی چراغ های سولار بوستان ولایت و نیز احداث ساختمان مرکز آموزش پسماند صورت گرفته است.

 



images.jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: