جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 تير 1396     
حفظ محیط زیست به کودکان آموزش داده می شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛موزه طبیعت و حیات وحش ایران - دارآباد - در راستای فرهنگ سازی و ارتقای سطح دانش زیست محیطی در سطح جامعه و ایجاد ارتباط صحیح میان انسان و طبیعت دوره های آموزشی زیست محیطی را برگزار می کند.

 

 دکتر مجید نوائیان مدیر موزه طبیعت و حیات وحش ایران - دارآباد - با اعلام این خبر اظهار داشت: بخش آموزش موزه دارآباد همچون سال های گذشته با شروع فصل تابستان اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی زیست محیطی در دو گروه سنی کودکان و بزرگسالان نموده است .

نوائیان افزود: این کارگاه های آموزشی موجب آشنایی هر چه بیشترعموم با حیات وحش و اهمیت آنها در حیات انسان و به تبع آن حفاظت و حراست از حیوانات و محیط زیست می شود.

وی تصریح کرد: این دوره ها در بخش کودکان شامل دوره آشنایی با پرندگان و پستانداران، دنیای زیر آب، طراحی و نفاشی در طبیعت ، کارگاه خلاقیت و کارگاه لمس حیوانات است و در بخش بزرگسالان نیز شامل آشنایی با پرندگان، پستانداران، خزندگان، پروانه ها و عنکبوتیان، عکاسی و طراحی در طبیعت است.

گفتنی است علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 22290002 و 22829992 واحد آموزش تماس حاصل نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: